Bortglömd..

2kommentarer

kan man väl lugnt säga.. att bloggen är:)
 
Jag tänkte, nu när jag kommer att vara mammaledig och ha hela dagarna för mig själv och Molly. Så kommer jag verkligen börja blogga igen...
 
Vaddå lurad...HA!
 
Lilla Molly tar nästan all tid förutom när hon sover. Då ska ju jag egentligen ligga å vila, men icke!
 
Men va gör man inte för denna lilla plutta:) Jo, man pussar massa på och pussar ännu mera, hihi.
 
Jag har ju lagt om kosten provar lite LCHF. Men va fan.. Vart är mitt tålamod!?!
På en månad har jag tappat 0,5kg Ska tro att jag blev så jävla ledsen. Alla snackar så jäkla stort om att dom tappar såååå mkt vikt på 2 månader. Jag vet inte vad jag gör för fel:( Några tips ni som äter LCHF! Jag behöver bra recept, helst som ni provat själva och tycker är gott. Och på saker som ni gjort där ni sett resultat.
 
Man känner sig inte som den mest positiva bruttan just nu. Vikten, jag vet! skynda långsamt...Det är ungefär 6 veckor sedan jag gjorde kejsarsnitt och snittet har inte läkt ordentligt än:(
 
Det är så frustrerande att jag inte kan börja träna än. Visst, jag går promenader men jag vill TRÄNA..
 
Va till distriktssköterskan idag och hon tog prover på snittet. Där det ej va läkt. Det är ca 5 cm mitt på snittet som inte har läkt. Troligen så har jag en infektion, men vilken sort av bakterier det är vet jag inte än. Jag får  reda på det på onsdag. Så dom vet vilken styrka det ska vara på antibiotikan.
 
Nu ska jag blogga lite mer. Det har varit lite mycket här hemma, Men nu börjar jag äntligen få lite rutin här hemma.
 
But for now......Go natt och sov sött!
 
PUSS PUSS
 

2 kommentarer

Linda Olsson

21 Apr 2013 02:42

Hej :) ska man köra lchf så måste man göra de hel-hjärtat . De går inte att äta några måltider så ...då kommer du inte gå ner ,snarare upp :( köp Katrins bok "att bli smal med lchf ...följer du den slaviskt så är du smal till sommaren ...lovar :) lycka till kram kram

Camilla

22 Apr 2013 07:43

Vågen är inte alltid så snäll i början när börjar med LCHF. Det där med att man skulle raaaaasa i vikt stämde inte på mig heller. Men testa och mät med måttband i stället. Där brukar man se skillnad innan vågen gör det!
Lycka till! Jag förstår frustrationen! Hör av dig om du behöver nån mer hjälp!
Kram Camilla

Kommentera

Publiceras ej