Förväntningar och förhoppningar!

0kommentarer

Nu är det en vecka kvar:)
 
Jag och resten av familjen är super spända inför lillans ankomst:)
 
Jag kommer att göra två operationer i en. Så jag är lite extra spänd och nervös.
 
No more babies!
 
Jag har redan börjat med kosten lite snabbt. Förberett mig inför den stora förändringen. Ett liv utan socker!
 
Vi får se hur det går:( Jag har ju ett beroende av socker så det kommer bli tufft. Men har jag klarat mig igenom livets svårigheter tills nu så klarar jag att sluta med socker.
 
Noll tolerans när det gäller socker.
 
Det har varit fullt ös här hemma:) Tjejerna är lite rastlösa då det är sportlov. Saga(kusinen) kom över och lekte med Gabbi, My fick oxå va med men till slut så tröttnade de stora tjejerna och det slutade med att Jonas fick leka lite med My. Jag har hållt på att fixa lite i huset. Satt upp fönsterbrädor där det saknats. En kvar sen är det klart. Skönt att ha det fixat inanna lillan kommer. Snacka om att "boa" hehe..
 
Man brukar göra det när man är gravid och i slutet. Man gör som däggdjuren, man fixar i boet innan bebisarna kommer:)
 
Har gått igenom BB-väskan en gång till för att kolla så allt är med. Några saker fattas fortfarande men det ska jag fixa den här veckan. Jag vet ju hur ont jag hade när My kom så den här gången har jag förberett lite här hemma. Lite extra hjälpmedel då jag absolut inte får belasta magen den första veckan.
 
Kommer bli tufft men jag har ju tjejerna och Jonas. Så det kommer bli bra. Sen har jag svärisarna som alltid ställer upp:)
 
Lite orolig för hostan och den täppta näsan dock:( Då jag kommer få så ont när jag nyser,hostar eller snyter mig. Men det går ju bra det å, har ju gjort det förr:)
 
Nu ska jag mysa lite framför tvn med fötterna i högläge så vätskan lugnar sig lite. För nu är dom svälda:/
 
PUSS PUSS på er alla där ute!!
 

Kommentera

Publiceras ej