Händelserik dag/kväll...

1kommentarer

Igår fick jag hem min fjärrkontroll som jag beställt till min Canon. Äntligen så kan jag fota ordentligt:) Kommer bli många fina bilder på hela familjen och på mig:)

Jag är fortfarande väldigt förkyld men kunde inte låta bli att följa med baby, svärisarna och min svåger till cirkus. Där Johan Glans körde sin stand up show.. Han är helt brutalt bra!!!

Jag skrattade så jag nästan grät:)

Kan rekommendera att boka in er på hans show...Så jäkla bra:)

Idag blir det inte mycket att göra. Jag har inhandlat lite saker för imorgon. Ska ställa mig och göra tårta och kanske baka lite imorgon. Fyller ju år:) Hade jag helt glömt bort. Blev påmind igår av Jonas. Helt sjukt att jag glömt bort det. Tycker det inte är så viktigt. Vart så fokuserad på magen, alla hjärtans dag, den 15 och den 17 februari.

15:e fyller min brorsson 1 år. 17 fyller min svåger år. alla hjärtans dag har jag skickat efter lite saker;) och min äldsta storasyster fyller även då.

27 fyller brorsans tjej år. Världens finaste Marléne. 28 inskrivning på DS för förberedande för kejsarsnittet.

Mycket nu:)

Men nu ska jag ta det lugnt i soffan och bara mysa ner mig:)

puss och kram!

1 kommentarer

Marléne

12 Feb 2013 10:40

Vackra du! <3

Längtar efter er och bebis i magen!

Kommentera

Publiceras ej