Ingen vanlig dag...

0kommentarer

för det är Katjas födelsedag.. HURRA! HURRA! HURRA!

Vaknade med att Jonas och tjejerna sjöng för mig:)
Underbara lilla familj:)

Fick ett nytt objektiv till min kamera, grymt!! Men även ett iphone fodral som Gabbi sytt helt själv, passade även på att göra ett fodral till mitt bankkort:)

Fina frukosten va framdukad och vi åt frukost hela familjen, ganska ovanligt en vardag. Men det är sååå mysigt!

Jag längtar lite mer till imorgon då jag har fixat lite;)
Jag älskar att överaska andra:)
Idag ska jag bara ta det lugnt då jag inte är riktigt kry än:( Det är ju inte så långt kvar nu så jag är ganska motiverad att vara helt frisk fram till snittet:/

Eftersom jag gör två ingrepp i en operation. Så är det viktigt att allt läker som det ska.

Nu får ni ha en riktigt bra dag!

TACK! Till alla er som bara finns där!

PUSS! PUSS!

Kommentera

Publiceras ej