Ser det snöa....

1kommentarer

 
Har precis hämtat My och Gabbi har kommit hem. Glashalt ute. Så det blir inte mycket åka bil idag. Får se om det blivit bättre imorgon:) 
 
Skulle behöva skotta men sambon har förbjudit mig att göra det:) Jag klarar inte mycket snö på uppfarten varför vet jag inte. 
 
Magen växer, jag har sammanlag gått upp 22 kg. Tur att mycket är vätska och försvinner när lillan kommit. Jag kan tänka mig hur jobbigt det måste vara att vara så här tung utan bebis. Jag känner av knän, smärta i ryggen. Kan förstå att många väldigt överviktiga gruvar sig när de ska börja träna.:(
Jag är ju van att röra på mig och brukar ju i vanliga fall springa milen flera gånger i veckan. Nu klara jag knappt gå sakta i en km. Psykiskt jobbigt.
 
Men jag är taggad och har ett mål, denna gång ett långsiktigt mål. 
 
Nu ska jag försöka laga lite middag:)Bjuder på en bild, liten försmak av sommaren ;)
 
Ha en bra kväll nu!
 

1 kommentarer

Camilla Gervide - Sveriges bästa musikblogg

17 Jan 2013 11:25

Shit, vad fin den här bloggen är jämfört med den förra!! Riktigt proffig!!
Kul att du är igång och bloggar lite mer igen!

Kram!

Kommentera

Publiceras ej