Underbara sol!

1kommentarer

Som jag har väntat på denna värme och sol:) Nu är den äntligen här...
 
Igår kom min älskade far hit å hälsade på...
Han åkte tillbaka till Gävle idag. Vi passade på att ta en lång promenad idag och pratade ganska mycket.
Fan, han börjar bli till åren. Det är faktiskt lite otäckt.
 
Han har ju inte mått så bra nu på slutet. Han har legat på sjukhus i två månader pga att han fick en infektion i ryggen som inte ville ge sig. Han har fått gått på ca 7 eller 8 olika morfiner/ penciliner. Nu äter han bara en medicin.
All morfin är borta. Han höll på att stryka med. Det är tyvärr sånna gånger man verkligen inser hur skört livet är.
 
Så alla där ute. Va rädd om varann och njut av livet!
 
PUSS PUSS!

1 kommentarer

Anna

07 May 2013 20:54

Hälsa gamle farsgubben!!
Tack vare honom fick jag rida travare i 7:an
Han va en busig och rolig en, tyckte jag då. 9 stycken i en hundkoja,, kommer jag aldrig glömma,, till travet åkte vi hahaha

Kommentera

Publiceras ej